Sunnuntai:

Kuudes eli viimeinen viikko on päättymässä. Viidennellä viikolla olin niin kiireinen, etten ehtinyt blogia edes avaamaan. En edes tullut punninneeksi itseäni viikon lopussa. Nyt on superdieetti viittä vaille ohi, ja tulokset ovat huimat!

Paino -6,4 kg

Vyötärö -3 cm

Lantio -5 cm

Olen onnellinen ja motivoitunut jatkamaan. Vaateostoksilla oma peilikuva ei enää aiheuta pahoinvointia ja jalka nousee kevyemmin. Näiden kahden viimeisen viikon aikana olen pudonnut sudenkuoppiin pahasti, mutta noussut ylös ja jatkanut matkaa. Samalla olen huomannut, että sinnikkyys kannattaa. Aiemmin olisin jäänyt kuoppaan makaamaan... Nyt normaalipainoon on vielä n. 10 kg matkaa ja minä pystyn kulkemaan matkan loppuun. Ensi viikko on taukoviikko, jonka jälkeen alkaa superdieetti extra. Toiset kuusi viikkoa. Ensi viikolla aion levätä ja syödä vapaammin, en kuitenkaan ilman ajatusta. Entiseen ei ole paluuta!